-مجلس نهم:41

طبس – سرپرستي يزدفردا: حتمأ اين دو سخن "آقاي عابدي" نماينده مردم شريف طبس در مجلس شوراي اسلامي را به خاطر داريد.


مرداد 1390 - قبل‏ازظهر 10:50 تعداد باردید : 2005 کد خبر : 36654

يزدفردا: محمدكريم عابدي شب گذشته در ديدار عمومي با جمعي از مردم طبس در محل هيئت ابوالفضلي اين شهر اظهار داشت: ممكن است ديگران از روي احساسات صحبت كنند اما من همواره حقيقت را مي‌گويم چراكه اگر دروغ بگويم در واقع به خودم، مردم و خدا خيانت كرده‌ام.


خرداد 1390 - بعدازظهر 12:46 تعداد باردید : 3463 کد خبر : 34865

واکنش نماینده طبس به خبر انتزاع طبس از استان یزد +توضیح یزدفردا

خبرگزاري فارس: نماينده مردم طبس، فردوس، بشرويه و سرايان در مجلس شوراي اسلامي، خبر الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبي را به شدت تكذيب كرد.

محمدكريم عابدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: خبر تصويب طرح الحاق طبس به استان خراسان جنوبي مطلقاً بي‌اساس و صد درصد شايعه و كذب است.

وي افزود: خبرنگاري كه اين خبر را نگارش و رسانه‌اي كه آن را منتشر كرده بايد پاسخگو باشند.

نماينده مردم شهرستان‌هاي طبس، فردوس، بشرويه و سرايان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: لازم است دادستان به عنوان مدعي‌العموم، خبرنگاراني را كه با انتشار اخبار دروغ امنيت رواني مردم را به خطر مي‌اندازند شناسايي كرده و در صورت اثبات موضوع انتشار اكاذيب، مجوز فعاليت اينگونه افراد به عنوان خبرنگار لغو شود.


خبرنگار يزدفردا: بدور از شائبه موافقت و يا مخالفت با " طرح انتزاع و الحاق شهرستان طبس" به نكاتي مي پردازد.

حال بايد ديد و شنيد كه: همين آقاي نماينده محترم كه تا چند هفته پيش، تكذيبيه هاي ايشان در خصوص الحاق و انتزاع طبس گوش رسانه و مردم را پر كرده بود، چطور ناگهاني و به دور از شأن وكيل صادق ملت!!! چهره خود را در جلسه پرسش و پاسخ هيأت ابوالفضلي طبس عوض كرده و زبان به حمايت از اين طرح مي گشايد و الحاق طبس به خراسان جنوبي را معجزه اي براي مردم منطقه مي داند.


همانطور كه در دو خبر فوق مشاهده مي كنيد، "آقاي عابدي" نماينده محترم مردم طبس در مجلس شوراي اسلامي، خود را صادقترين مدير و مبري از دروغ و شايعه مي خواند و به مقامات قضائي و امنيتي تذكر مي دهد تا با عاملين شايعه پردازيها و ناشرين اكاذيب و مخاطره سازان امنيت رواني مردم بشدت برخورد كنند.


به گزارش يزدفردا: "عزيز بهزادي" فرماندار طبس، در جلسه شوراي اداري اين شهرستان (پانزدهم مردادماه 1390) به نكته اي اشاره كرد كه برايتان توضيح داده و قضاوت را به شما خواننده فهيم مي سپارم...

هفته گذشته براي تعدادي از مسئولين شهرستان طبس دعوتنامه اي مبني بر حضور در جلسه توديع و معارفه بخشدار ديهوك از سوي فرمانداري طبس بعنوان مرجع عالي قانون و نماينده برتر دولت در شهرستان، ارسال مي گردد كه:

عصر روز چهارشنبه مورخ ... از ساعت ... تا ... جلسه توديع و معارفه بخسدار قديم وجديد بخش ديهوك در سالن اجتماعات ... برگزار مي شود ... لذا مستدعي است حضور بهم رسانيد.

اما ساعاتي قبل از عملياتي شدن جلسه مذكور در اقدامي متحيرانه و كاذب و فقط بدليل مخالفت با ديدگاههاي شخصي فرد منتصب در بخشداري ديهوك، دفتر "آقاي محمدكريم عابدي" با ارسال فكسي مبني بر متن ذيل اعلام مي دارد كه:

جلسه اعلام شده توديع و معارفه بخشدارديهوك و انتصاب بخشدار جديد ملغي گرديده است...


جناب آقاي وكيل مردم در خانه ملت:

امروز و در جلسه شوراي اداري آنقدر به فرماندار خدوم و بي آلايش شهرستان طبس، كه خدمت بي منت به خلق را هنر خود مي داند، فشار رواني و عصبي وارد شده بود كه باب درد دل را گشود و از مسئول دفترتان و جنابعالي گلايه كرد.


اگر نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي و به مخاطره انداختن امنيت رواني مردم در يك رسانه آنهم با مستندات جرم محسوب مي شود و از ديدگاه آنجناب تخلفي نابخشودني است، پس اين حركت مذموم يعني:

انتشار خبر كاملأ بي اساس و كذب در ملغي شدن جلسه معارفه و انتصاب بخشدار ديهوك، آنهم دخالت در سيستم كاملأ امنيتي وزارت كشور و ارسال فكس جهت دار و گرايشي در آستانه انتخابات مجلس نهم، تشويش اذهان عمومي و برهم زدن نظم اداري و اجتماعي نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگذريم كه فرماندارطبس از حق قانوني خود در شكايت از ناشر اكاذيب اخير(دفتر نماينده محترم مردم شريف طبس) صرف نظر كرده است... اما آيا خطاي احتمالي سرزده از يك خبرنگار( البته در ديدگاه شما) نابخشودني تراست يا عمد در تشويش اذهان عمومي و نشر اكاذيب از سوي نماينده اي كه داعيه صداقت در گفتار و كردار دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پرداختن به زواياي اداري ومشكلات قانوني  اين حركت مذموم، در حد و اختيار ما نيست، اما قضاوت آن با مردمي كه خودشان خيلي بهتر و فراتر ازما به قوانين اشراف دارند كه اين عزل و نصبها در وزارت كشور مبني بر خواست شما نيست و وزارت كشور، بعنوان وزارتخانه برتر و ارشد تصميم گيري امور سياسي و اداري كشور كاملأ مستقل عمل مي كند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا